Fyrhjulingssöndag

I söndags tog Brian ut oss till en håla utanför Manhattan för lite äventyr. Vi skulle nämligen köra fyrhjuling! Senast jag gjorde det var nog i hmm.. Storön.. Tre tjejer på monstertrucken, haha! Ja den gick väl rätt så bra på raksträckor!


Asså det är jäkligt kul!


Brian som vi hade en kurs med i höstas.


Andreas sladdade runt i vattnet


Vi fick röja lite grenar som hade blåst ner. Vi körde i skogen och på fält och det var riktigt läskigt ibland i branta uppförsbackar.


Självutlösare är ju kanon! Vi lyckades fastna allihopa på den bild.

Brian var i Uganda i två månader i sommar och jobbade med volontärarbete. Nu har jag pratat med typ tre stycken som har varit där och jag blir så himla sugen att åka! Se saker med egna ögon, bo i en hydda, bygga hus, lära ungar engelska eller datorer. Fyfan så kul. Måste nog bli en sån resa i framtiden.

Nu är det bara 1.5 vecka kvar i skolan. Jag har väl egentligen bara en rapport och två tentor förutom lektioner. Gosh så skönt!

Kommentarer
Postat av: sis

Oj oj, fyrtaktslukt och oljefläckar! Välkommen hem, ses i morjis typ snart. Kram på dig!

2011-05-05 @ 22:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0