Sista veckan

Ojojoj! Nu springer tiden verkligen. Nu är vi klara i skolan och bara njuuter av det! Och snart lyfter planet mot Sverige. Bittersweet..


Vi har "lånat" poolen av grannen hela veckan eftersom vi haft kanonväder.


Andreas och Alex demonstrerar rump-solning. Tydligen har Andreas haft en traumatisk upplevelse på en semesterresa när han såg en nudist sola ett minst sagt ovanligt ställe...


Igår var vi ute på galej, här ser vi Mirka, Pablo, jag, Sigrid och Christina.


Och Dustin, Petra, Jakub, Christine och Frank.


Var tvungen att ladda upp denna haha! Har skypat med mamma och Alina i morse och Alina verkar ha lite tekniska problem med bilden! :-)

Snart ses vi i Sverige mina vänner!


Kommentarer
Postat av: sis

Oj så härligt det ser ut! Njut av sist-tiden, ska bli gött att få hem dig! Prova lchf tycker jag, det kan ju vara värt att testa en månad och se hur det känns och sen utvärdera. Jag kan kolla upp lite "inside-info" om detta för såna som du. Sköt om dig finsyster så ses vi på fredag! KRam

2011-05-14 @ 08:21:29
Postat av: alina

Jossan! Ska vi ha som mission i sommar att leta upp en pool?! Nåågon lär ju ha en!

2011-05-14 @ 19:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0