Lördagsnöje

Vi inledde lördagen med att springa ett 5 kilometerslopp genom campus med förmån för cancerforskning. Det gick hur bra som helst! Jag sprang på 25 min 17 sek. Men jag tror inte att det riktigt var 5 kilometer. Amerikanarna fuskade lite där. Skitsamma. Bra att ladda lite inför tjejmilen i september!

Jag och Andréas är taggade innan startskottet


Vi träffade Dustin på 5K racet, Andréas hade tydligen glömt att han varit ute och druckit en massa öl tillsammans med Dustin och en annan kompis för ett par veckor sen så det blev lite "awkward" som man kan säga i US and A. Men ingen fara på taket, vi följde med Dustin och åt kycklingvingar och drack öl för att ta igen alla förlorade kalorier. Sen ville Dustin att vi skulle åka med och fiska, och en fiskefantast som jag tackar inte nej till ett sånt erbjudande!


Okej jag fick inte största fisken. Men finaste tror jag. Vi agnade med levande småfisk och riktiga obease daggmaskar. Tror de levde i en KFC bucket innan de blev fiskagn.


Jävel å trilskas när de skulle av från kroken...


Andréas fick två såna här stora firrar! Tyvärr fick vi kasta tillbaka dem för de är släkt med karpar och såna äts inte.


Sen blev det natt och vi åkte hem. Vilken härlig dag! Vi har båda bättrat på bonnbrännan rejält. Snyggt!


Kommentarer
Postat av: Ida

25 min, det är bra som tusan, syrran!! Jag tror att jag kommer att få pisk i september.. :/ men det kanske man får räkna med när man blivit tant, att ungdomen kommer och tar över ;)

2011-05-03 @ 21:34:34
Postat av: Lena

Vad snygg du är i din snygga tröja=)

2011-05-03 @ 22:14:09
URL: http://lennylo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0