Lägesrapport


Är det någon där ute som har svart bälte i brun-utan-sol? Vad är det med mig som gör att det alltid går åt helvete med min artificiella bränna? Jag ser ut som nån leopardmutant.

Och kom inte dragande med att jag ska sola solarium istället. Jag är grisfärgad. Min hy gillar ej sol. Jag kommer aldrig se ut som en kokosnöt.


Jag vet heller inte om min nya naturligare blonda färg i håret som jag skaffade mig i måndags är sofistikerat eller bara grått och jag inte vill erkänna att jag la ut 100 dollar på att se trist ut. Jag ska försöka vänja mig.


Jag är förövring fiskvakt. Tills på lördag, sen skiter jag i fisken och han får klara sig bäst själv i en vecka. Inte min fisk alltså inte mitt problem om han dör och vi måste ha toalettbegravning! Jag ska mata honom lite extra så kanske han håller sig på underhudsfett tills vi är tillbaka igen.


Packningen till New York går ju strålande som ni ser. Nä men seriöst, det här är vad jag ska ha med. Allt annat ska handlas. Okej, inte riktigt kanske. Fan, måste ta tag i det där imorgon.


Kolla in vad jag har börjat med! Väldigt mycket Pedro-varning på det här, jag vet. Men det är gott och man biter iallafall inte på naglarna när man sitter med ångest test om celler och proteiner och kromosomförändringar. Jag gillar deras slogan; Eat. Spit. Be Happy.

Andreas rumskompis har köpt en keyboard.

Ni kan sluta skratta nu. För det är inte alls kul faktiskt. Andreas har varit sur-kurt i snart en vecka för att han helt enkelt inte står ut med varelsen som han bor med och jag förstår honom till fullo. Så jag tror alla men mest Andreas kommer njuta av den kommande veckan i New York utan kines.

Jag vill också passa på att tacka för alla paket från Sverige som jag fått den senaste tiden. Det är oerhört uppskattat! Ni får gärna fortsätta skicka paket, haha!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha det så bra i NY!! :)

2011-03-18 @ 18:23:06
Postat av: Ida

hahahaHAHA du ar sa javla rolig Josse!!! Jag skrattar alltid nar jag laser din blogg!

Pa A svar jag: Det gar inte. jag ser ocksa ut som en leopard om jag forsoker med brun utan sol pa benen. jag tror att det har att gora med att vi ar sa bleka. sa gilla laget. eller forsok att verkligen lufttorka ordentligt innan du lagger dig med brun utan sol pa benen.

Pa B svar jag: JAg brukar ocksa tycka att det ser gratt och trist ut nar jag ar nyfargad blont. det brukar ge sig efter nagra tvattar. jag vet inte om man tvattar ur lite av fargen och det blir snyggare eller om det ar sa att man vanjer sig!

Det ser redan ut som om fisken simmar uppochner, sa det kanske inte blir sa stor forandring om den rakar do. kanske kan lukta lite efter nagra dagar dock.. :)

Stackars Andreas. det ar faktiskt lite synd om honom! Killen han bor med verkar YTTERST speciell.. Ni far det sakert super i NY! och angaende packningen sa vill jag bara saga att man reser alltid bast latt packad.



By the way, jag har tappat aao pa mit tangentbord, vet inte vad som har hant. nagon som vet hur man far tillbaka det? Det ar en massa andra funktioner till vanster pa tangentbordet som ocksa har fursvunnit.. skit



Puss & kram!

2011-03-19 @ 17:37:19
Postat av: annapanna

hahahahahahAHHAHAHHahahhaa. fan va härligt.

2011-03-21 @ 15:00:47
URL: http://blog.soleevent.se
Postat av: Sis

Hehe, det är väl fint att vara lite blek och mystisk med grått hår? Go all natural, spara ut all kroppsbehåring och sluta fila fötterna och klippa naglarna! Välkommen hem sen! Nä, men som ida säger, man vänjer sig vid håret och leopardben är väl lite grrr ändå?

Du låter lite pmsig syster, kan det va så? Gillar ett visst mått av klös i dina inlägg. Stackars Andréas, han kommer vara helt traumatiserad när han kommer hem. Enjoy NY, stor kram sis

2011-03-22 @ 07:13:05
Postat av: Josephine

Ida: Jag tror ditt tagentbord har fått en stroke tyvärr.

2011-03-23 @ 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0