Två veckor kvar!

Två veckor kvar till Springbreak och New York med bästaste Alina och Philip!

Kan säga att jag längtar en del. Masser! Ska börja skriva på shoppinglistor redan nu. Jag har också snokat reda på ett av världens bästa cupcakebagerier. Inte för att cupcakes är så jättegoda, man äter ju bara locket ändå, men fina är dom!

Sen håller jag på att förbereda mitt födelsedagskalas nästa onsdag. Så idag har jag beställt en mega chokladtårta med happy birthday i gele-text. Vi blir några styckna på stans populäraste cafe. Roligt! Vi ska ha tipsrunda om Sverige och mig själv och musikquiz. Med fina priser såklart.

Imorgon åker jag och Andréas och Laura ner till Ben i Wichita och hälsar på. Jag har aldrig varit i Wichita men har hört att det ska vara fint så det blir kul! Vi kommer förmodligen hem till lördag kväll, för då är det födelsedagsfest för en kompis.

På måndag har vi tredje provet i biologin. Om celler. Tråk och svårt.


Kommentarer
Postat av: Lena

Celler, urk, din stackare! Men det går säkert bra! Hoppas ni får en mysig helg=) Kram

2011-03-03 @ 21:53:11
URL: http://lennylo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0