Happy B-day!

Fyllde 25 stadiga år i onsdags och det skulle ju självfallet firas! Jag hade mitt kalas i Bluestem Bistros VIP rum nere i Aggieville.

Laura, Mandy, jag, Mirka och Sigrid. Några av mina gäster.


Sigge McKvack. Kolla in mitt nya halsband med kick ass skyddsängel från Katrine.


Laura!


Tyler och Andreas


Mirka och Sigrid beställer kaffe


Bluestem Bistro, mysigt ställe


Rich choclate cake blev det som födelsedagstårta.


Kalasgäster!


Kristen och Laura gör musikquiz. Jag hade själv gjort quizzet och jag tror det var väldigt uppskattat. Särskilt en fråga, där låten var Rude Boy med Rihanna. Jag trodde länge att de sjöng "Cameroon Boy" istället för "Come on Rude Boy" som det ju egentligen ska vara. Var ligger Cameroon då? Nu kallar alla mig för Cameroon Boy. Smällar man får ta.



Quzzmakaren


Fina fina presenten från Andreas. En jättebukett blommor, 25 stycken olika. De står nu och luktar jättegott i mitt rum!

Det var en kanondag och jag blev ordentligt firad. Och fick massa fina presenter! Det är kul.


Kommentarer
Postat av: Lina

kan de vara en liten Josephine som gjorde en liten lista på spotify? Har tyckt det har varit lite spännande att de helt plötsligt dök upp en ny lista utan att veta vem som gjort den :) hihi

2011-03-13 @ 10:51:05
Postat av: Ida

Du ser ut att ha haft en toppenfödelsedag, lilla Cameroon Boy- syster! :D

2011-03-13 @ 16:41:47
Postat av: alina

Andy kan han! Vilken fin bukett :) (Stava det verkligen buk ett? Rätt otäck stavning. Det måste nog vara bukette och att det är ett franskt ord!)

Ses om några dagar!

2011-03-14 @ 11:12:49
Postat av: Sis

Bra firat systeryster! Hade gärna varit med men vi firar dig i sommar på hemmaplan!

2011-03-14 @ 21:33:42
Postat av: Lena

hahaha cameroon boy, du är för härlig! skrattar så tårarna sprutar:) Själv sjunger jag ju aldrig fel och hittar på egna texter :P

2011-03-15 @ 23:04:08
URL: http://lennylo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0