Okej, då kör vi igen

Nu är vi tillbaka i Manhattan efter 8170 km bilkörning genom USA. Vilket lov. Bästa 4 veckorna någonsin tror jag! Tack alla ni som åkte över halva jordklotet för att hänga lite med oss! Det var superkul jämt!

Min familj på kinahak slash American Diner slash alltiallo i Californien.

Andreas familj i Huntington Beach, Los Angeles.

Jag har en triljon bilder som jag gärna vill visa, men det får bli en exklusiv show för de som vill istället.


Adrien och Christian strandbröllop på ön Kauai i Hawaii.

Grand Canyon i Arizona.

Ja puh. Min dator krashar snart av alla bilder.

Nya terminen har börjat nu och jag läser Theory of Product Design, Product and Process Engineering, Principles of Biology och Metalsmithing and Jewelry. Jag hoppas kurserna ska vara dölätta så jag kan slöa och roa mig mer istället!

Det är förresten snökaos här. Skolan har gått ut med varningar och ställt in alla lektioner pga "Hazardous Weather Conditions". Det har snöat lite. Alltså jättelite. Kanske en decimeter. Jag blev varnad idag för att gå till gymmet. "Du kan bryta benet och medan du faller så bryter du armen".
Njaaa va. 
"Ta bilen istället!".
Njaa va, då måste man ju sopa och greja, nää. Jag bränner lite kalorier medan jag går serru! 
"Ja vadå typ 7 kalorier eller vad då?"
 Ni Amerikaner borde promenera mer.

End of discussion.

Hur har ni det hemma?

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilket härligt vinterlov! :) Jag måste definitivt få se alla bilder när ni kommer hem. Lite avundsjuk på er som har en termin kvar där borta.. passa på och njut, tiden går ju så jäkla fort! KRAM!

2011-01-20 @ 19:19:11
Postat av: Sis

Tack för att vi fick komma! Det var så kul att se er och erat jullov har verkligen varit något extra, helt rätt att ni valde att göra ALLT på dessa 4v. Hoppas det känns ok att återgå till plugget nu, det gör det för mig i alla fall… Sköt om er! Skype på söndag?? Kram sis

2011-01-21 @ 08:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0