Shooting Range

Idag har vi varit och skjutit på en Gun Range. Det bara måste man göra när man är i Usa!

Gevär OCH granatkastare! Crazy!

Rambo-Andréas

Mycket speciell och excentrisk vapenbutiksägare.

Vi provsköt en 9 mm revolver. (Nätt handvapen för beskydd...gosh)

Och automatvapen, en M5:a tror jag det var.

Min måltavla är rätt så död nu!
Man kunde välja mellan en massa olika motiv att skjuta på, bland annat en stor samling av bilder på talibaner eller andra turbanprydda herrar. Ganska sjukt. Andréas skjöt på en zombie-nazi och Sigrid på en zombie-gangsta. Vi hade iallafall jäkligt kul! Och jag tror dom som jobbade på rangen också tyckte vi var roliga, haha!

Kommentarer
Postat av: sis

AAAARRRRGGGHHHH! Nu blir jag fan lite orolig, ni ser lite väl trigger happy ut tycker jag... Fan vad läskigt det är med vapen alltså. Håll er i skinnet, håll distansen. Det vet jag iofs att ni gör men hojja, nog är det lite obehagligt ändå...

2011-01-23 @ 14:55:19
Postat av: Karin

hahaha, det där lär ju BARA finnas i USA! ^^ hoppas ni har det bra! Kram.

2011-01-24 @ 17:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0