Ferre

Fredagskvällen spenderades med en massa roliga kompisar på en cowboy pub / dansställe / disco.

Katherine, Jamie, Sigrid, Mirka, jag, Andy och nån som jag inte vet vem det är.

Andreas, Jamie och Katherine

Katherine, Sigrid och jag

Andreas, Rok, Patrick och Sigge



Ja det var ett jäkla poserande.

Jag och Andreas svingade loss! Skitkul! Andreas är danskungen. Citat "jag var chef i 9:an". Haha! Notea cowboyen i bakgrunden.

Sen dansade jag salsa med Sigrid och det var också jättekul. Ju senare det blev desto mer fistpump inne på "discot" med en hel hög internationella studenter! Kul kväll! Och svettig. Värre än träningspass..

Kommentarer
Postat av: Ida

Fy fasen vad kul ni ser ut att ha!! Jag blev ju helt gå-ut-sugen :) Så han är bra på att dansa den där Andy, har har då en hel låda full med dolda talanger verkar det som!

2011-02-27 @ 20:47:51
Postat av: alina

WOW! Håll takten uppe för snart ökar vi och kör all in i NY!

Saknar dig bäta Jossan! Kan vi inte höras i veckan?

2011-02-27 @ 21:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0