På begäran: Matsalen

Okej kära bloggläsare, på begäran : MATSALEN!

Ni ska veta att det var fruktansvärt pinsamt att springa runt med kamera, men, jag gjorde det för er skull. Okej, håll i er.

Sigrid och jag ber om mat från "mustachen". Jätteomoget öknamn på mattanten, jag vet. Men sån är jag.

Läsk finns såklart alltid till hands. Men lugn, Andréas tar bara is till sitt isvatten.

Mjölk är ju nyttigt! Såklart finns chokladmjölk på tapp.

Men sallad har dom också! Så det är ju bra. Den röda klumpen är Jell-O med bär. Jag har inte smakat ännu. Tror inte jag vill heller.

Mjukglass någon? Det är som Jensens Böfhus fast varje dag, varje mål. Jag smakade en gång och det smakade som isbitar som legat i frysen för länge. 

Dessert! Alltid där! Glassbox i änden av bordet.

Amed var pizzabagare idag.

För pizza kan man äta varje dag om man skulle önska. Två gånger om dagen.

Ja, fullt med folk. Tänk er ljudnivån.

Ni skymtar det vita rostbrödet och jordnötssmöret. Huvudsaklig diet för en amerikansk student.

Vi funderar på möblemanget. Det är markant skavt och sjabbigt. Jag tror tillverkningsdatum runt 50-talet pga svarvningen längst ner på benen. Sigrid tror minst 100 år.

Okej det var det! Ni får ursäkta lite dåliga bilder men så är det när man smygfotar i armvecket och försöker se oberörd ut.

Kommentarer
Postat av: annapanna

hahaha, det är nästan så att jag tycker lite synd om er :)

2011-02-02 @ 15:29:14
URL: http://lillaannasliv.blogg.se/
Postat av: sis

Gud va kul! Tack för det paparazzi! Som med det mesta i usa så verkar det preciiiiis som i filmerna, jag kan se framför mig alla karaktärer som finns i en skolmatsal… Finns det småpåsar med chips också?

Jätteskoj att se och läsa, du skriver så roligt! Blås inte bort! Kram sis

2011-02-02 @ 17:17:19
Postat av: alina

WOW! Det känns nästan lite olagligt att titta på de här bilderna. Som om du var en infiltratör och jag den onda svensken som smider onda planer ;)



Men du frågade ju förut om vad vi ville se/läsa. Här kommer två punkter till:

*Först kommer en "I dare you". Du måste ju smaka på den där dallriga Jell-On. Bildbevis krävs ;)

*Sen skulle det vara hemskt kul om infiltratören/paparazzin/du smygfotade den olika "klickarna" i matsalen. Cheerleaders, töntarna, bibelgänget..



Jag inser nu att det här är på tok för oanständiga förfrågningar och mycket begärt. Men så spännande! Hihi!



Kram Alina

2011-02-02 @ 18:58:19
Postat av: Lena

Tack och bock för fina bilder!



Efter Alinas kommentar kan jag bara instämma och hoppas att du tar dig an utmaningarna för det hade vart sjukt skoj att se och läsa om!



bamsekram!

2011-02-02 @ 23:36:03
URL: http://lennylo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Måste meddela att jag oxå tillhör beundrarskaran av det här inlägget!! Jätteskoj att se på bilderna och läsa dina kommentarer till varje bild! :) Tack för en rolig blogg!! Kram!

2011-02-07 @ 19:49:39
Postat av: Jossan

Nä hörrni nu får ni faktiskt tänka på min sociala status och inte hålla på och tvinga mig inför fler pinsamheter!

2011-02-10 @ 18:56:38
URL: http://helthundra.blogg se
Postat av: Ida

Riktigt roligt att se bilder från er vardag. Men det är helt sjukt vad dom serverar till maten; läsk, dessert, jello, vitt bröd VARJE DAG!! Det är inte konstigt att amerikanerna är ett av världens fetaste folk!! Huuu

2011-02-10 @ 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0