Vår vår!

Nu är det vår som bara den! Inga jackor eller fingervantar, bara sandaler och ballerinas. På söndag ser jag fram emot 30 grader och sol och kanske en sväng och kolla baseball. K-State spelar.

Två sista veckorna har varit hysteriska, så jag hoppas nästa vecka lugnar sig. Vi har ju inte så mycket tid kvar, så det känns dumt att slösa tiden på att plugga ihjäl sig.


Anderson Hall, Campus


Hale Library, Campus

Väldigt bitterljuvt att planet snart lyfter mot Sverige. Vi som planerade och slet så hårt för att komma hit. Och nu är terminen snart över. Men tänk så kul vi har haft, och kommer att ha i några veckor till! Tiden i USA har varit otroligt kul. Helt makalöst. Jag kommer garanterat åka tillbaka. Jag hoppas att mina vänner här kommer att komma över till oss i Sverige och hälsa på.


Stadsdelen Norr i Eskilstuna

Här kommer vi bo när vi kommer hem till Sverige. Ja, inte första tiden förstås. Då kommer vi komma med våra hungriga magar och tomma plånböcker till mammsi och pappsi. Hemlös, javisst! Jag anar att mina föräldrar tänker utnyttja mig som billig arbetskraft i ombyggnation av kök. De kunde inte välja någon bättre. Jag har ju trots allt A i smide. Jag bygger gärna.

Sommarjobb på det och sen fortsätter terminen på MDH. Mycket att se fram emot!

Så nu vet ni var vi bor. Den lilla rackliga 4-kopparskaffebryggaren kommer stå på, ringer du 30 minuter innan blir det kaka också. Om jag inte är upptagen ute på balkongen. För det har vi. Balkong.

Kommentarer
Postat av: sis

Åh, fina lilla syster. Välkommen hem nåt så enormt! Förstår att det är blandade känslor och visst flyger tiden… Men tänk också vilket minne för livet för er båda. Kom hit en sväng också i sommar! Då ska vi löpa loppisamok och bada i havet och äta jordgubbar. Jag kommer till etuna och testar ballen och kaffemaskinen, lovart! KRAM sis som tentapluggar och har en tillfällig släng av adhd

2011-04-08 @ 23:21:55
Postat av: Ida

Sweet! med vår, med lägenhet, med jobb, med balkong..

Har jag vägarna förbi ser jag fram emot kaffe från den magiska kaffebryggaren och nybakad kaka! :)

2011-04-11 @ 18:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0