Sitta på en sten och space out

Alla känner väl ibland att man bara inte orkar se folk. Tur att vi har en big ass prärie tio minuter utanför stan att fly till. Jag och Anden stack dit en timme innan lunch och gick en sväng.

Inga buffalos i sikte dock.

Sen åt vi lunch Adrien och hennes danska fästman Christian som ska gifta sig på Hawaii i januari.

Vi träffade våran studievägledare och diskuterade vårens kurser. Jag ska medvetet slöa lite och bara läsa en kurs på avancerad nivå. Jag tänker läsa Engineering Economy på Grad nivå. Ekonomi är alltid bra, allra mest om man råkar bli boss. Sen Therory of Product Design, Metal Smithing och Principles of Biology (som av någon underlig anledning krävs för att bli civilingenjör på Mdh). Känns som en vettig mix.

Kommentarer
Postat av: Ida

"jag ska medvetet slöa lite.." eeeeeeh, vart hittar du slöandet bland de där kurserna du räknade upp?!? Jag tycker att det låter som fullt upp!

Kan verkligen relatera till det där med att man har behov av att vara ensam. En liten prärie verkar vara behändigt att ha i närheten! :)

2010-10-22 @ 23:08:18
Postat av: alina

Fin bild på dig Jossan! "Lilla Jossan på prärien" tycker jag att du ska döpa om din blogg till!

2010-10-25 @ 15:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0