Lycka är ett paket från Ida

Idag har varit en lång och oerhört uttröttande dag med lektioner, rapportskrivningar och mjäkigt dyrt kaffe. Men innan jag skulle möta upp min kompis Kristen för att köra ett pass Abz and Back på träningscentret så kollade jag brevlådan. Och vad fann jag inte där om ett stort grönt paket med massa gott svenskt lösgodis, en svensk cosmo och en rolig choculator från finaste Ida!

Så den här kvällen har spenderats med cosmo och godis, äten en och en stilla och andaktigt. Jag fick till och med ett schampoo och balsamprov i tidningen så nu luktar håret sådär annorlunda gott som när man varit hos frisören.
Du vet då precis, Ida. TACK SOM FAAAN!

Kommentarer
Postat av: Ida

Svenskt godis och svenskt skvaller, jag tänkte att det är vad man behöver när man är "overseas" :)

kul att det var uppskattat!

Jag saknar dig som fan syrran. Jag har ju köpt nya snygga rosa hörlurar för att kunna skypa med dig men vad kommer jag på... JAG HAR JU FÖR FAAN PAJAT HÖGTALARUTGÅNGEN PÅ DATORN FÖR FLERA ÅR SEN!!! Jävligt klyftigt där, Ida. Så jag måste veva igång jobbdatorn hemma, jävlas med internet på den (NCC security å tusen lösenord och yada yada), installera skiten och SEN kan jag skypa! 2013? Nä, jag ska försöka fixa det innan..

kram!

2010-10-22 @ 23:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0