Hej svej!



Har ni det bra? Det har vi!

Kommentarer
Postat av: Lena

Här hemma är allt bra! Skrapat bilrutorna varje morgon denhär veckan, mössan åker på till kvällen och snart dags att planera vilken vinterjacka man ska ha i år!



Tänkte på er idag när jag åkte från jobbet, vilken grej ni gör tillsammans! Det är så roligt att du bloggar så att vi får "vara med" =)



Stor kram och hälsa Andy!

2010-10-01 @ 16:41:35
URL: http://lennylo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken gullig bild på er! :) Ni ser verkligen glada och nöjda ut! ;) Läget är lite stressat pga mycket i skolan, men i övrigt är läget på topp! :) Imorgon ska Natalie, Niklas, Marcus och jag åka gokart. Premiär för mig, så det ska bli spännande och roligt! :) Ha de bra! Kram på er båda!!

2010-10-01 @ 19:49:58
Postat av: Ida

Bra, men mycket jobb, fast det är roligt! :) Vad fina ni är förresten <3

2010-10-01 @ 19:54:29
Postat av: Lina

Skönt att se att ni måste ha lite mer kläder på er och inte svettas på varje bild (: nu kan jag också ta på min jackan utan att må dåligt varje gång bara för ni kan gå i tisha ;)

2010-10-01 @ 23:05:19
Postat av: Sanna

Så fina ni är! Jag och Sime har just kommit hem från Boden. Även fast jag slutat med handbollen måste vi ändå åka 50 mil bara för att titta, men det var det värt! Nu ska vi grilla korv i öppna spisen och kolla film. puss och god natt!

2010-10-01 @ 23:29:16
Postat av: Pappa

Jo det är OK här, inte värre än annars! Har just satt vinterdäck på bilarna, det är råkallt och fuktigt i dag så vädret passar bäst för bakning.

Jag går och funderar på en sak: Klarar vi oss med Visa och Mastercard i USA? Kram Pappa

2010-10-02 @ 14:50:03
Postat av: Josse

LENA: Nu är det höst även här. Lite vemodigt men sommaren kommer ju igen! Ja det känns jättebra att vi är två om det här äventyret och kan ha någon att luta sig mot när det tar emot. Kul att du följer bloggen! Sköt om dig!

JESSICA: Ta det lungt med skolan! :-) Hur går det med exjobbssökandet? Fått något smaskigt på kroken? Hoppas go-karten var kul! Hälsa Markus, Natta och Niklas när du ser dem nästa gång.

IDA: Fixa Skype för faaaenn! Nu har jag snart varit här i två månader!!! :-) Ta det lugnt på jobbet! Sköt om dig och krama the dig från mig!

LINA: Alltså mer än 30 grader varje dag är fan inte skönt, så ja, det är bättre nu när man åteminstone måste ha tröja på morgonen ;-) Ta hand om dig!

SANNA: Vet du vad norrlänningar och Amerikanare har gemensamt? Man tycker inte det är ett dugg konstigt att åka 50 mil för att kolla handboll. :-)Jag vill också grilla korv i öppna spisen hos er. Eller. Jag ska grilla s'mores åt dig och simme. Det du. Det slår fan sprialkorv och pinnbröd och plättar och allt! Ta hand om dig och hälsa simme!

PAPPA: VISA och Mastercard funkar utmärkt! Kram Josse

2010-10-04 @ 04:02:11
URL: http://helthundra.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0