Tacka vetja logdans, där får man vara som en fogsvans

Logdans, jajjamän, det har jag varit på igår. Ett helt gäng rutigskjorta+boots+hatt-klädda människor som dansade two step, bugg och linedance. Det var kul! Men svettigt. Har fixat mig en flanellskjorta så jag smälter in lite bättre.

Jag har ju lovat er en bild med en cowboy, så varsegoda!

Laura som hade organiserat allt.

Tjejjerna var med och blev uppbjudna av svettiga cowboys.

Och första halvan av lördagen har spenderats med att bygga ihop en legosats till en polisbil 25 gånger. Det är en labb vi har i skolan, man ska simulera en monteringslinje i en bilfabrik och förbättra produktiviteten.

Såhär vart det när det var färdigt! 25 gånger...

Kommentarer
Postat av: Ida

Jävlars så glad den cowboyen var över att bli fotograferad med overkligt snygg blondincowgirl! :D

2010-11-07 @ 14:02:44
Postat av: sis

och vilket superklass 1 bett han har...

2010-11-07 @ 19:30:13
Postat av: Andréas

Jag kan inte hitta min lego-polisbil. Har du tagit den? jag ville bygga idag och den fanns inte.. Du måste dela med dig

2010-11-08 @ 07:01:27
Postat av: alina

Söta Jossan!

Du har fått så himlans långt hår! Finfint!



Fick du spela upp fogsvanslåten? Tror att den skulle kunna bli en hit i U, S and A.

Nu börjar det bli dags att komma hem tycker jag :)

Kramar från ett frostigt men soligt svedala.

/Alina

2010-11-08 @ 11:28:40
Postat av: Lina

Jag tänkte precis samma som Alina, du har fått väldigt långt hår :) fint Jossan! Kram Lina

2010-11-08 @ 19:45:43
Postat av: Lena

Härliga bilder och du är en riktig pudding-cowgirl!! Jag har fått scype att fungera nu så vi måste höras snart! Bamsekram

2010-11-13 @ 16:03:59
URL: http://lennylo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0