Visum!

Jag har fått en mystisk avi för ett rekommenderat brev. Andréas har fått ett exakt likadant. Jag misstänker starkt att det är våra visum för USA!! Men jag tror det inte förrän vi har det i handen! Problemet är att jag aldrig kommer ha tid att gå och hämta ut det...

Nu börjar alla frågor redas ut och allt börjar vara klart inför nästa termin i Kansas. Något som tyvärr är sjukt påfrestande är att vår kontaktperson på skolan och avdelningen för studentrummen kommer med olika bud om vad som gäller hela tiden. Det är otroligt svårt att veta vad som gäller och ganska stressande. Jag tror Karlin som är ISEP-koordinator på Kansas State har fått ungefär en miljon mail av mig från maj tills nu. Jag börjar märka en viss irriterad underton i hennes mail. Jag har frågat om ALLT. Men vad ska man göra då när ingenting är klart och lätt att förstå?! Jag mailbombar på. Som ett bombplan.



Ikväll piper jag Andréas och Johan till La metrolpole de La Mjölby för en härlig helg med Alina och Philip. I bil. Tyvärr regnväder i klass med dränkning på g efter vägen så det blir ingen färd på motorcykel. Fördelen är att man kan ta med mer grejer än man behöver, och det är jag väldigt bra på!

Må så gått! /Josephine

Kommentarer
Postat av: Katrine

Fasen vad du är rolig sis! Jag kommer att följa bloggen slaviskt. Saknar dig redan, kan liksom inte fatta att ni åker snart. Kram gammgädd

2010-08-02 @ 08:42:22
Postat av: Alina

..och jag kommer följa dig som en tvättäkta stalker! Mysigt det var i helgen! Vem vet?! Det kanske kommer en oväntad gäst på onsdag..

Kram!

2010-08-02 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0