Komplimanger

Jag blev så himla glad igår! Jag satt och caddade på en rullstol designad för en handikappad person mellan 12-15 år för ett projekt som vi gör i ergonomikursen jag läser. Och då kom det fram en kille som hade tjuvkikat på det jag höll på med och sa att han tyckte det såg grymt bra ut. Jag blev jätteglad! Men såklart var jag ju tvungen att börja bortförklara mig med att jag bara jobbat några timmar på modellen och att den inte alls var så bra. Undrar varför det är så svårt att ta komplimanger?

Rullstolen är batteridriven och ska ha en funktion som bör att personen kan ställa sig upp med hjälp av sitsen och ryggstödet.

Det här är en ny mer ergonomisk design av en gräddsifon som används för att dekorera tårtor. Den caddade jag för ett annat projekt i samma kurs, och även då kom det fram en kille och frågade hur jag hade gjort den.

Kommentarer
Postat av: Ida

Men så SJUKT snyggt, Josse, hur caddar man sådär?? Du måste lära mig.. och blänk i materialen och svepande former.. det ser skitcoolt ut. Annat än fyrkantiga hur kan jag säga..

2010-12-02 @ 19:22:23
Postat av: Ida

hus

2010-12-02 @ 19:22:41
Postat av: alina

Jäklar Jossan! Riktigt fina. In i portfolion bara!

2010-12-02 @ 20:22:45
Postat av: Jessica

Ser sjukt proffsigt ut!! Var stolt! :)

2010-12-02 @ 20:41:06
Postat av: Sis

Du är grym sis, sug i dig alla komplimanger, du är lätt värd dem! KRAM!

2010-12-03 @ 16:52:34
Postat av: Karin

Verkar som ni har det ofärskämt bra där borta! verkligen avundsjuk på din adventskalender! :D Bra jobbat! Ta åt dej när du får såna komplimanger. Kram!

2010-12-03 @ 23:54:57
Postat av: Natalie

Jättesnyggt! Som sagt ta åt dig av komplimangerna. =)

2010-12-06 @ 13:54:26
Postat av: Annie

Wow, du är duktig. Håller med om att jag inte fattar hur du får till det så snyggt, jag är på paint-level ännu..så det förklarar väl till en viss grad varför jag är så imponerad..men ändå, jag vill ha den rullisen fast jag inte behöver den äänu :D

2010-12-15 @ 00:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0