Dax å fa

Nä nu börjar det vara hög tid att lämna Manhattan. Nu är det bara en tenta kvar på onsdag och direkt efter åker vi! Känns hur bra som helst för vi börjar vara ordentligt less på skolarbete och våra små garderober till rum. Dessutom är det svinkallt och blåsigt ute, och jag har inga ordentliga kläder så man håller på att frysa sönder. Har hållit mig inomhus mest idag och hela kroppen är som en torrboll...nä fyfaan nu drar vi till kalifornien så man får ha shorts och vara en människa igen!

Vi ska gå ner till pubarna i Aggieville strax, eller ska jag säga skämtet till gåutställen som finns att erbjuda i den här bonnhålan.

Kanske märks att jag är smått less. Det var dagens gnäll.

Kommentarer
Postat av: sis

japp, hög tid för jullov för er låter det som! jag är hemma sjuk idag och sover oceaner, gäller att bli frisk till på fredag! ska bli så himla kul att ses i kalifornien!

2010-12-14 @ 14:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0