Våra fynd-besöksstolar som visade sig vara lurendrejeri...

Jag och Jonna tänkte att vi skulle göra vårt rum inbjudande genom att köpa stolar som våra eventuella gäster kan få sitta i. Wal-Mart hade kanonbra ihopfällbara stolar, för $9.98! De kunde vi också använda när det visas filmer utomhus och om man vill sola och så. Men...


Det visade sig att våra braiga stolar var för småbarn. Fan. Det stod iochförsig youth på förpackningen men ändå?! Vi känner oss lite lurade.
 

Marcus testade ändå och tänjde lite på viktgränsen på 56 kilo.


Kommentarer
Postat av: Sis

Ha ha ha, så går det när man förblindas av shoppabilligthetsen! Men jag kommer gärna och sitter i era ministolar, hade varit kul att se era miner när ni vecklade ut dem, snopet... Jag och ida har ätit surströmming så nu pruttar vi hål på ozonlagret på varsitt håll. Har fått dille på att säga vågel om allt och fnissa hysteriskt, vi saknar dig konstaterade vi också! Jag laddar för att gå och lägga mig, sprang 17km långpass idag så det är troligt att jag inte kommer upp ur fåtöljen utan får somna här med fyrkantiga ögon och surströmmningsfisdimmiga ögon. Kramar sis

2010-08-21 @ 23:12:55
Postat av: Karin

haha, Underbart! :D

2010-08-28 @ 04:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0