Kickoff inför höstterminen

Igår hade skolan en stor kickoff inför höstterminen. Spektaklet ägde rum på den stora stadion.


Rätt bra uppslutning både på läktaren och på planen. Det var skolans orkester, flaggtjejjer, drilltjejjer och cheerleaders *The Classy Cats* (kanske man ska joina?). Ungefär 200-250 pers som spelade eller hoppade runt och samtidigt skrev K-State med hjälp av avancerad koregografi. Snyggt jobbat!


Tittut!


Yeah! Snygg tisha va!


Solnedgång över Bill Snyder Family Stadium. Det är coachen som heter Bill. Rätt så respektingivande att få en 55000 pers stadion uppkallad efter en. Undrar hur mycket tur man ska ha för att lyckas med det? Ungefär två armslängder. Minst.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag önskar mig en K-State t-shirt i julklapp!

2010-08-24 @ 19:02:37
Postat av: Alina

Som den lilla bloggnörd jag är så är det himmel att få läsa din blogg Jossan! Jag tycker lätt att du ska joina cheerleaderteamet :)

2010-08-24 @ 21:28:09
Postat av: Jossan

Pappa: Det ska vi ordna!

Alina: Vad kul! Jag försöker uppdatera lite då och då så ni har koll på oss! :-) Vi får försöka skypa på torsdag!

2010-08-26 @ 03:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0