En stor avskedsgurka och mission impossible-packning

Här ser ni en del av min packning, märk väl, en del. Ni ser också de två svarta väskorna där allt ska rymmas. Ni förstår ju att detta kommer bli lite av ett mission impossible. Jag tycker själv att jag har gjort ett framsteg idag genom att inte ta med alla tops och 5 nya tandborstar. Däremot har jag tagit ut 100 dollar för att det kan ju vara bra och ha. Det kan man kalla min bank roll nu. Funderar på att ha sedlarna rullade med en gummisnodd runt, lite gangsta sådär. Synd bara att det är $20 sedlar och inte $100 sedlar...



Sen fick jag en väldigt fin avskedspresent och en väldigt fin och väldigt stor gruka från Sandra. Tydligen sprutar det ut gurkor från hennes växthus för att citera.



Och så har jag köpt ett rosa och fint headset idag så jag kan prata med alla som vill på Skype. Ni får gärna ringa mig, adda josephinesorensen. Men ring gärna inte på morgonen. I Kansas är man lite efter. Ungefär 6-7 timmar.



So long!

/Josephine


Kommentarer
Postat av: alina

Gött Jossan! Nu är det ju dags!

Jag ser gärna till att du får använda dit nya headset ;) Är det med Hello Kitty på?

2010-08-11 @ 10:49:54
Postat av: Sis

Hej sötsyrran, härligt att höra att resan gått bra! Spännande att få höra mer när ni installerat er. Själv har man löpt amok på ikea och jag tror det fattas en skruv?? Sköt om er, hörs snart, kram K

2010-08-13 @ 22:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0